خانه / اخبار / برگزاری آزمون سراسری 98 در مؤسسه آموزش عالی نوردانش

برگزاری آزمون سراسری 98 در مؤسسه آموزش عالی نوردانش

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه نوردانش میمه، این مکان در روزهای پنجشنبه و جمعه (13و14 تیرماه 1398) پذیرای داوطلبان کنکور سراسری بود. این آزمونها در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر طی دو روز انجام گردید و داوطلبان در گروههای آزمایشی علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبانهای خارجی به رقابت پرداختند .

    

تعداد داوطلبان مجموعاً در حوزه و مخزن اصلی  دانشگاه نوردانش بالغ بر450 نفر بود. در این آزمونها بمنظور تامین امنیت، نظم و سلامت داوطلبان و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه  دیگر ارگانهایی مانند پایگاه بسیج، اداره برق، اداره آتش نشانی، سازمان سنجش، نیروی انتظامی، اورژانس، شورای اسلامی، شهرداری میمه و دهیاری روستای ازان همکاری داشتند که هرکدام درزمینه فنی و تخصصی خود به فعالیت و ایفای نقش پرداختند.

      

خانم دکتر فاطمه حیدریان سرپرست مؤسسه  با تشکر از کلیه عوامل و مدعوین که در برگزاری کنکورسراسری با دانشگاه همکاری داشتند اظهار نمود: کنکور سراسری و آزمونهای آن بزرگترین رویداد علمی است که هر ساله بمنظور جذب جوانان به عرصه دانشگاهی کشور انجام میگیرد و بسیارخرسندیم که پذیرای جمعی  از جوانان و آینده سازان میهن اسلامی در این رویداد هستیم و بسیارخوشحالیم که رسالت بزرگ خود را در این راستا با همکاری همه عوامل اجرا نموده و امیدواریم کنکور امسال نیز راهگشای تحصیلات عالیه همه دانشجویان و نخبگان کشور باشد.

وی همچنین از همکاری کلیه اساتید و کارکنان مؤسسه نوردانش و مساعدت بی شائبه مسئولان حفاظت آزمون و مدیران حوزه ها و فرهنگیان عزیزی که با این مؤسسه در امر برگزاری آزمون همکاری نمودند کمال تشکر و سپاسگزاری را نمودند.