خانه / اخبار / نکاتی در خصوص برگزاری امتحانت به صورت آنلاین

نکاتی در خصوص برگزاری امتحانت به صورت آنلاین

قابل توجه دانشجویان گرامی❗️❗️

ضمن عرض خسته نباشید لازم است نکاتی را در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم به اطلاع شما برسانیم:
1- در حال حاضر و با توجه به آموزش های الکترونیکی در پی شیوع بیماری کووید- ۱۹ آزمون های پایان ترم این موسسه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
۲ -هدف آزمون یا امتحانات اطمینان از دریافت اطلاعات و مهارت های آموزش داده شده یک درس توسط دانشجو می باشد. ارزشیابی های مستمر از دانشجویان در طول ترم از طریق کلاس های مجازی صورت گرفته و به همین دلیل تمام ملاک محاسبه نمره پایان ترم آزمون آنلاین نمیباشد.
لازم است دانشجویان گرامی مانند ترم های گذشته برای اطلاع از زمان بندی امتحانات اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پرتال دانشجویی خود نمایند.
لینک آزمون دانشجویان توسط هر استاد قبل از شروع آزمون بر روی گروه های درسی واتساپ قرار خواهد گرفت با توجه به زمانبندی امتحانات در ساعت مقرر که در کارت ورود به جلسه دانشجویان ذکر شده است لینک پاسخگویی فعال خواهد شد و پس از اتمام مهلت پاسخگویی بسته خواهد شد. عدم حضور در امتحانات آنلاین مانند عدم حضور در امتحانات پایان ترم حضوری خواهد بود و طبق آیین نامه آموزشی نمره صفر لحاظ خواهد شد.
دانشجویان برای اعلام حضور در امتحان چند دقیقه قبل از برگزاری در گروه درسی به استاد اطلاع دهند.

3-توصیه می گردد در صورت امکان دانشجویان گرامی از رایانه برای پاسخگویی به آزمون های آنلاین استفاده نمایند .در غیر این صورت گوشی‌های هوشمند نیز این قابلیت را دارند.
دانشجویانی که امکان استفاده از ابزارهای ارتباطی مورد نیاز جهت آزمون را ندارند باید در موعد امتحان به صورت حضوری در موسسه حاضر شوند.
در پایان تاکید می شود با توجه به اهمیت ایجاد اعتماد در فضای آزمون های مجازی به دستور اکید وزیر محترم علوم با هرگونه تخلف و یا سوء استفاده از شرایط کنونی در برگزاری آزمون ها برخورد قانونی حداکثری خواهد شد.